کاربرد اساسی کاسپین پیامک ساده است: ارسال، دریافت و مدیریت پیامکهای انبوه به راحتترین شکل ممکن. اما وقتی در این کاربرد دقیقتر شویم، با بیش از 60 امکان پیامکی متنوع روبرو خواهیم شد. امکاناتی که هر کدام میتوانند نقشی در رشد کسب و کار شما داشته باشند.
ثبت نام آنلاینشما میتوانید اطلاعات مخاطبان را در دفترچه تلفن خودتان ذخیره کنید و آنها را به دلخواه خود گروهبندی نمایید (مثلاً مشتری معمولی و VIP) در این آپشن شما می توانید مشترکین خود را مدیریت کنید و به صورت آنلاین با آنها درارتباط باشید.
ثبت نام آنلاین
تبلیغات پیامکی یک راهکار عالی برای جذب مشتریهای تازه است.
کاربرد بیمه ای که در اون مشغول به فعالیت هستید رو به صورت تیتر وار ذکر کنید. منظور از کاربرد همون مزایا هستن. بیمه شما چه مزیت هایی داره؟ یادتون باشه که توضیحات زیادی میتونه به ضررتون تموم بشه پس به صورت تیتروار و به شکل تیترهایی جذاب کاربردها رو ذکر کنید.
یادتون باشه که هر چی تعداد مزایا بیشتر باشه، مخاطب بیشتر رغبت پیدا میکنه تا در بیمه ثبت نام کنه. اما این به معنی این نیست که یک مزیت رو به چند شکل مختلف تغییر بدین و بنویسین.
ایجاد دفترچه تلفن مشتریها (با امکان گروهبندی)
شما میتوانید اطلاعات مخاطبان را در دفترچه تلفن خودتان ذخیره کنید و آنها را به دلخواه خود گروهبندی نمایید (مثلاً مشتری معمولی و VIP).
امکان وارد کردن اطلاعات از طریق فایل اکسل با قابلیت افزودن خودکار یا حتی به صورت دستی نیز وجود دارد.
عضویت خودکار مشتریان در دفترچه تلفن
یک عدد یا کاراکتر را تنظیم کنید و با دریافت پیامک شامل آن، مخاطب به گروه مورد نظر در دفترچه تلفن شما اضافه می گردد و در جواب، می توانید متنی را تنظیم کنید تا پیامکی برای تشکر، تخفیف، معرفی شبکه های اجتماعی ارسال گردد. (پس از مدتی امکان اطلاع رسانی و ارائه تخفیف به لیستی جامع از مشتریان و مخاطبان خود خواهید داشت.)
گزارش کامل پیامکهای ارسالی و دریافتی
دسترسی کامل به ریز جزئیات پیامک های ارسالی را، بر اساس شناسه ارسال، متن، زمان، وضیعت (در حال ارسال، رسیده به گوشی، نرسیده و...) به همراه ریز جزئیات پیامک های دریافتی خود را بر اساس شناسه، متن، شماره ارسال کننده، شماره دریافت کننده و تاریخ ارسال خواهید داشت.
بازدید در فضاهای پربازدید نظیر اینستا ،واتساپ و....
به صورت کامل برای مدیریت بخش ها
جهت اطمینان و امنیت سیستم و جدید